بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

شما می توانید اخبار و گزارشات حوزه کاری خود را به آدرس badna93@chmail.com ایمیل نمایید

آرشیو مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به گزارش "بادنا" به نقل از “نطنزنا” مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸۸ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان نطنز فعال می‌شود‎

محمدرضا مومی اردستانی به حدیثی از حضرت علی (ع) در خصوص انفاق که جایگاه آن را در حد اعلای خود می بینند و می فرمایند از دنیای شما سه چیز محبوب من است: ۱-تلاوت قرآن ۲-نگاه به چهره رسول خدا ۳-انفاق در راه خدا  اشاره کرد.

وی به تشریح جزئیات برگزاری جشن عاطفه‌ها و کمک به دانش آموزان پرداخت و اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله یکی، ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه و در پایگاه‌های کمیته امداد، بسیج، مساجد و محل برگزاری نماز جمعه و دیگری در هشتم مهر ماه در تمام مدارس سراسر شهرستان برگزار می‌شود‎.
وی افزود: تمامی کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه‌های مدارس در اختیار خود مدارس ‏قرار می‌گیرد تا به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد که این کمک‌ها هم به دانش‌آموزان تحت پوشش و هم غیر تحت پوشش نیازمند تعلق می‌گیرد‎.
مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز با تاکید به اینکه امسال ‏جشن عاطفه‌ها با تفاوت‌هایی همراه است، تصریح کرد: با توجه به سیاست‌‌های تعریف شده، جشن عاطفه‌ها امسال با کیفیت بیشتر و تعداد پایگاه‌های کمتر و نیز با صرف هزینه کمتر و صرفه‌جویی بیشتر برگزار می‌شود‎.
وی ادامه داد: ۵۶ پایگاه در مدارس،۱۲ پایگاه بسیج و ۲۰ پایگاه در میادین اصلی و محل کمیته امداد جهت تهیه لوازم التحریر، پوشاک و کفش برای ۱۹۳ دانش آموز کمیته امداد و ۱۵۰ دانش آموز از خانواده اقشار آسیب پذیر و ۸۷ دانشجو برپا می گردد.
اردستانی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار شهرستان نطنز در سال گذشته مبلغ ۳۸۰ ‏میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها و کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد ‏کمک کردند و کمیته امداد مام خمینی (ره) توانست بحمداله رتبه سوم استانی را از آن خود نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی