بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

شما می توانید اخبار و گزارشات حوزه کاری خود را به آدرس badna93@chmail.com ایمیل نمایید

آرشیو مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به گزارش "بادنا "به نقل از  “نطنزنا” امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه این هفته در ادامه تشریح علل و عوامل عدم استجابت دعا به قطع رحم و بریدن از خویشاوندان اشاره و اظهار کرد: ترک صله رحم از جمله بزرگترین گناهانیست که دعا را برمی گرداند و اهمیت آن به قدری زیاد است که پیامبر اسلام (ص) در این مورد می فرماید: «پیوند با خویشاوندان شهرها و روستاها را آباد می کند و بر عمرها می افزاید هرچند انجام دهندگان آن از نیکان نباشند»

حجت الاسلام علیرضا قاسمی هفته دولت را به خادمان ملت تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داده است که تمام اقشار مختلف جامعه در میان این شهدا هستند و این نشان می دهد جمهوری اسلامی خود از بزرگترین قربانیان تروریسم است.

وی با بیان اینکه بعد از ایران اسلامی، کشورهای همسایه جمهوری اسلامی بیشترین قربانی ترور را دارا هستند با طرح این سوال که حامیان این ترور چه کسانی هستند بیان داشت: در حقیقت آمریکا و اسرائیل و کشورهای مرتجع منطقه که عربستان سعودی یکی از شاخص ترین آن هاست، از حامیان تروریسم در جهان هستند.

خطیب جمعه بادرود به خطر افتادن منافع نامشروع کشورهای فوق، قرار گرفتن اسرائیل در معرض نابودی، به خطر افتادن موجودیت رژیم های وابسته از طرف بیداری اسلامی و جلوگیری از صدور فرهنگ غنی اسلامی ایرانی از این انقلاب را مهم ترین دلایل حمایت این کشور ها از تروریسم دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بازگشایی سفارت انگلیس در ایران از بی اعتمادی ملت ایران به این کشور استعمار گر کم نکرد گفت: این نوع رفت و آمد در عرف دیپلماتیک عادی است و به هیچ عنوان دلیلی بر اعتماد به طرف مقابل نیست؛ تا زمانی که انگلیس گذشته تاریک خود را جبران نکند ملت ایران از نگاه دشمنانه خود به این کشور منصرف نخواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به دهم شهریور سالروز تصویب قانون بانکداری اسلامی در کشور تصریح کرد: باید ربا از سیستم بانکداری ما حذف شود چراکه این گناهی کبیره است و در روایات هم آمده ربا در نزد خداوند از زنا هم بدتر است.

وی ۱۲ شهریور روز بهورز را گرامی داشت و گفت: در سال ۶۳ وزارت بهداشت در راستای فقر زدایی و تامین مسائل بهداشتی روستائیان اقدام به احداث خانه های روستایی و به کار گیری بهورز در این راستا نمود که این اقدام بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

قاسمی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار تأکید کردند: «باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد.»

وی خاطر نشان کرد: اهداف خصمانه دشمنان با توجه به اصول اساسی نظام و انقلاب قابل درک است و مسئولان باید مواضع انقلابی خود را در واکنش به تهدیدات و گستاخی های بیگانگان صریح و شفاف بیان کنند.

نظرات (۱)

ای کاش این مطالب رو مردم گوش کنن و فقط تکرار نباشه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی