بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

شما می توانید اخبار و گزارشات حوزه کاری خود را به آدرس badna93@chmail.com ایمیل نمایید

آرشیو مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به گزارش "بادنا" به نقل از“نطنزنا” فرمانده سپاه نطنز در جلسه ستاد شئون فرهنگی نطنز که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: روح و مبنای حرکت ائمه اطهار (علیهم السلام) و به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) استکبار ستیزی بوده و این مقوله مهم جزئی از دین و فرهنگ اسلام است؛ استکبار در صدر اسلام یزید، معاویه و ابوسفیان بوده اند و امروزه آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس  هستند.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: هر برنامه ای که جهت حفظ کرامت ائمه اطهار (علیهم السلام)، چه در ولادت ها، چه در وفیات و شهادت ها انجام می شود، بدون شعار استکبار ستیزی معنا پیدا نمی کند و به غایت نخواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه به نتیجه رسیدن برجام دلیلی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا نیست تصریح کرد:  بازگشایی سفارت استعمار پیر ( انگلیس) هم مجوزی برای اتمام خصومت و دشمنی با انگلیس نخواهد بود.
فرمانده سپاه نطنز ادامه داد: یزید، معاویه و ابوسفیان امروز در دنیا، آمریکا، اسراییل و انگلیس است که فقط چهره و نامشان عوض شده؛ چراکه خصلت درندگی و روحیه سلطه گری همان است.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم ولایت پذیر و ولایت مدار باشیم و زیر پرچم ولایت سینه بزنیم باید استکبار ستیزی را سرلوحه کار خود قرار داده وبر اساس کلام زیبای امیر المومنین (ع) که می فرماید: «کونوا لِلظّالِمِ خَصمًا وَ لِلمَظلُومِ عَونًا …» عمل کنیم که در غیر این صورت ممکن است “راه حل” باشد اما “راه حق” نیست و این یعنی دور شدن از صراط مستقیم .
آقادوستی اضافه کرد: باید شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسراییل در تمام برنامه های ملی و مذهبی موج بزند و پرچم این سه عنصر خبیث و جرثومه فساد در مراسم مختلف به آتش کشیده شود؛ و اگر چنین شد می توانیم ادعا کنیم ولایت پذیر هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید آن داریم که با لطف و عنایت حضرت باری تعالی و زیر سایه حضرت ولی عصر(عج) و با رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) هر چه زودتر طومار استکبار در سرتاسر عالم درهم پیچیده و بتوانیم در جهت رفع فتنه در عالم گام برداریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی