بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

شما می توانید اخبار و گزارشات حوزه کاری خود را به آدرس badna93@chmail.com ایمیل نمایید

آرشیو مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به گزارش "بادنا" به نقل از “نطنزنا” طرح همگام با کشاورز برای دومین سال متوالی با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی نطنز، کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نطنز با تاکید بر اینکه این طرح به منظور افزایش بهره وری محصولات کشاورزی با موفقیت اجراگردید اظهار کرد: امسال این طرح در دو روز در روستا های فمی و متین آباد (توابع بخش امامزاده) برای محصولات استراتژیک گندم و جو در جهت ارتقاءعملیات کاشت، داشت و بر داشت و با تشکیل کارگاه های آموزشی اجرا گردید.

عبدالرضا مهدی بادی افزود: هدف نهایی این طرح کاهش اختلاف بین عملکرد کشاورزان پیشرو با میانگین عملکرد زارعین شهرستان می باشد؛ لذا کار شناسان بر این باورند که با آموزش تولید کنندگان می توان شاهد افزایش عملکرد محصولات اساسی در واحد سطح بود.

مسئول اداره تولیدات گیاهی و دامی جهاد کشاورزی نیز گفت: در قالب این طرح سعی می شود موانع پیش روی کشت، داشت و برداشت محصولات و همچنین بعضی از کاستی‌ها را در این راستا برطرف کنیم و با تهیه تقویم کشت مناسب و به موقع کشاورزان را برای یک بهره وری و بازدهی خوب در راستای تولید یاری دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نطنز نیز در اینباره به خبرنگار ما گفت: بسیج در راستای طرح‌های ویژه خود و حرکت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مبادرت به انجام یک طرح ویژه ملی با همکاری جهاد کشاورزی با نام طرح «بسیج همگام با کشاورز» کرد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: در این طرح از توان مهندسان، و دانشجویان بسیجی در جهت ارتقا، پایداری و بازدهی مناسب محصولات کشاورزی در در دو روستای فمی و متین آباد استفاده شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی