بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

شما می توانید اخبار و گزارشات حوزه کاری خود را به آدرس badna93@chmail.com ایمیل نمایید

آرشیو مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، این نوع کافی نت جزء اولین کافی نت هایی است که در سطح کشور توسط پایگاه مقاومت بسیج امام مهدی (عج) شهر بادرود افتتاح گردیده شد .

سروان پاسدار حسنعلی رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بسیج گفت : این کافی نت (مهدی) به یاری خداوند متعال و با مساعدت همکاری فرمانده محترم پایگاه امام مهدی (عج) و بسیجیان عزیز این پایگاه افتتاح گردیده شد که مهمترین هدف تشکیل آن بومی سازی افکار مجازی و اینکه می شود اینترنت و گیم نت هم ایرانی شوند می باشد . این کافینت اولین کافینتی است که در سطح کشوری توسط پایگاه امام مهدی (عج) شهر بادرود تشکیل شده .و در ساختمان بالایی مسجد حضرت حجت القائم شهر بادرود در حال کار است.  کافینت از بازی های انلاین و افلاین به مشتریان عرضه مینماید . بزرگ ترین تغیر و تحول این کافینت و گیم نت این است که دانلود های سفارشی را با قیمتی متفاوت (گیگی 2000 تومان) تحویل مشتری میدهد و علاوه بر این قیمت های متفاوتی در استفاده از اینترنت و گیم نت و کپی ، اسکن ، و .... داراست .

 این کافینت مخصوص بسیجیان نبوده بلکه برای تمام افراد شهر بادرود بوده است و چند روزی از افتتاح کافینت و گیم نت نمی گذرد که از تمام نقاط شهر برای خدمات رسانی این کافینت مراجعه کننده داشته است و بیشترین مراجعه کننده ها در مورد دانلود سفارشی که با تلفن 58404703 و یا با ایمیل cmahdi93@chmail.ir اقدام نموده اند .

کافینت مهدی منتظر شما مشتریان عزیز میباشد ساعات کاری 8 صبح الی 12 - 15 الی 19

تصاویر برگزیده از کافینت مهدی را در ادامه مطلب ببینید .

کافی نتکافی نتکافی نت

نظرات (۲)

موفق باشید :)))
ایولل...به بچه محل خرم و بچه های مسجد حجت القائم(عج)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی