بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

بادرود رسانه

بادرود رسانه،پاشانیوز،پاشا نیوز،نطنزنا،اریسمان نیوز،بادنا،باد نا،بسیج نیوز،بادرود،نطنز،باداباد،ایرنا

شما می توانید اخبار و گزارشات حوزه کاری خود را به آدرس badna93@chmail.com ایمیل نمایید

آرشیو مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به گزارش "بادنا" به نقل از بادرود رسانه ؛ اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در طرقرود و روستاهای تابعه  به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی در حاشیه دیدار از عرصه های اردوی جهادی دانشجویان بسیجی گفت: از برکات اردوهای جهادی فرهنگ سازی است و از دیگر برکات آن پالایش اعضای اردو است وی در ادامه  ، سخنان خود را با استفاده از  فرمایشات امام خمینی (ره) که تنها آدم های تا ته خط با ما (انقلاب ) می مانند که طعم محرومیت را چشیده اند پرداخت. در این اردوهای جهادی که حضور دانشجویان بسیجی شهرستان پرشور وچشم گیر است کمک رسانی به مناطق محروم و مردم مستضعف در اولویت قرار دارد ،ایشان اهداف برگزاری این اردوها را  علاوه بر یاری به افراد مستضعف و نقاط محروم و دوردست،غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و رشد  مادی و معنوی و افزایش بصیرت دینی و سیاسی دانست و گفت: این دوره ها بهترین موقعیت برای خودسازی و نهذیب نفس انسان است.

وی در ادامه افزود: این اردو در عرصه های آموزشی ، بهداشت و درمان ، تربیت بدنی ، فرهنگی کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی ، عمران آبادانی در حال فعالیت است  که تماما این افراد دانشجوی بسیجی می باشند . این اردو با نام شهید آوینی توسط برادران به تعداد ۲۰ نفر و با نام شهید علم الهدی توسط خواهران به تعداد ۱۰ نفر از دانشجویان بسیج انجام شده است.

وی در پایان گفت : این اردو که با نیت خالصی توسط دانشجویان بسیجی در حال انجام است ان شاءالله مورد رضای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)و امام زمان (عج) قرار گیرد .

  • ۹۴/۰۶/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی